joi, 5 august 2010

Revenire....I think...

Dupa mult timp in care n-am mai intrat(lipsa de inspiratie probabil, sau sila) tin sa spun ca-mi pare rau ca blogul meu trece prin asa ceva din cauza mea.Oricum n-am mai facut cine stie ce, deci va imaginati ca m-am plictisit in draci. Mi-am facut planuri si pentru luna asta deci abia astept.

Primul: Zilele Timisorenei in Buzau (6-8 August) - Aici n-am ce spune. No comment. Doar ies cu amicii la o bere in aer liber and we do the usual. Mda. Can`t wait. *rolling eyes*

Al doilea: Plecarea mea la mare in saptamana 16-20 August. Hahah. Aici da distractie! Mai ales dupa faza de la stiri cu pestele dragon ce omoara lumea in apa. La mare chiar ma voi distra de minune si desigur voi speria copiii. *wink wink* Mda. Alta faza cu plecarea mea la mare e ca imi iau si cainele (bufonul familiei). Hmmm... Probabil o voi alerga dimineata prin tot hotelul. Asta nu stiu sigur dar mi-e frica sa ma gandesc. *straight face* Si vine si verisoara mea cu mine, ceea ce in mod clar inseamna ghinion curat. Stres and bullshit like that. Probabil vom avea ceva conflicte pe unele teme de discutii(conflicte in sensul copiilor mici cand se bat pe o jucarie). Jesus Christ. *rolling eyes* Sper sa nu fie plecarea la mare un iad. Cred ca ma voi ruga pentru mine foarte curand. Wish me luck! *hugs and kisses*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu